Rubbade cirklar!

image

image

Ibland är det inte mycket som krävs för att rutinerna störs.
I fredags städade min son toaletterna i lägenheten det uppskattar jag mycket. Men han bytte plats på tvålen och hudkrämen. Denna lilla ändring rubbade mina cirklar totalt, det tog två dagar innan jag riktigt fattade vad som var fel. Då hade min fru helt enkelt bytt plats på burkarna och allt kanndes ok igen. Det är inte mycket som krävs för att rubba vardagen.

Guds Frid!

One thought on “Rubbade cirklar!

  1. haha, nä, mer behövs inte för att röra till en hel dag….. å ju äldre man (jag) blir desto mer egna vanor lägger man sig till med ;-), kanske dags jag sätter mig i andra änden av soffan ikväll, bara för omväxlingsskull.

    Ha en trevlig fredag
    /M

Kommentera

