Det kallas hjärnsläpp, tror jag………..!

Ibland är inte mitt minne så väldigt bra, till mitt förra inlägg hade jag planerat att lägga in några fler ”bloggförslag”. Men ett litet hjärnsläpp inträffade så några bloggar glömdes bort, men dom kommer här i stället.

En blogg som jag kollar in ofta är Monas, http://monartic.wordpress.com/ en härligt varierande blogg.

Sedan måste jag slå ett slag för en blogg som jag inte kollar så ofta men jag tycker att den oftast är riktigt underbar  http://gruppof.blogspot.com

Jag hoppas dessa blogga kan vara till nöje för fler läsare, det finns ju mängder bloggar att läsa och jag kollar naturligtvis in fler, se i min bloggroll.                                                                (Jag gillar dessa väldigt mycket med)

Guds Frid!

3 thoughts on “Det kallas hjärnsläpp, tror jag………..!

Kommentera

