47?

Att fylla 47 år, bast eller vad man nu vill kalla det?

Med tanke  på bilden så kan man ju tänka sig att jag vill börja fundera över ålderns höst.

Eller på förgänglighet med tanke på att de flesta kastanjer som trillar från sitt träd på hösten blir liggande och ruttnar.

Just dessa kastanjer plockade jag och syrans lille kille som strax fyller 8år, vi lekte med och utforskade dessa gamla mogna frukter och kom fram till att dom var kul att leka med.

Jag hoppas att jag kan hitta mer saker som är kul att leka med eller göra nu när jag har fyllt 47 år.

Guds frid!

2 thoughts on “47?

Kommentera

