Skall jag börja igen!


Jag vet inte om jag skall sparka i gång denna blogg igen, besökarantalet har inte ändrats så mycket även om jag varit tyst ett tag.
Känner att om jag börjar skriva igen måste jag ha något att säga, kanske kommentera vänners fusk. Kanske bli tvungen att försvara mig mot det abnorma skitprat som förekommer bland inkompetenta debattörer här på nätet. Kanske lägger jag ner, jag vet faktiskt inte hur jag skall göra. Jag bjuder dock på en bild från en solcelspark. Om den är fejkad ? Vad vet du?

Guds frid!

6 thoughts on “Skall jag börja igen!

  1. Men näää, vilken dålig idè, lägg inte ner, jag har kikat in titt som tätt och…se där..plötsligt kom det ett nytt inlägg. Skriv något glatt å lägg ut någon bra bild och skit i fuskare och skitpratare…mycket trevligare då

    /Mona

  2. Tråkigt om du slutar, men jag kan förstå dina tankar. Ibland så spelar det ingen roll vad man än gör så är det samma besöksantal. Upplever det ofta på min blogg. Men för mig är bloggandet mer än bara besöksantal och kommentarer. Det är även en plats där jag kan få skriva av mig lite om mig och mitt fotograferande. Men visst! Det är alltid trevligt att få uppskattning, det kan jag inte sticka under stol med. När staplarna skjuter i höjden på statistiksidan så blir man glad.
    Om bilden är fejk eller ej. Ingen aning! Men jag tror att är man ärlig och talar om vad man gjort så kommer man inte att bli anklagad för att vara en fuskare i alla fall.

    Vänligen Mats

  3. Hej Micke.
    Hoppas att du inte slutar. Det är kul att kika på vad du tänker och gör. Bryr mig ej om ifall du manipulerar någon bild. Tror att denna är OK.

Kommentera

