Välkommen på fotoutställning!

Den 28 maj skall jag ha vernissage på min första egna fotoutställning.

Vernissagen börjar klockan 10 och håller på till klockan 14, men jag finns kvar så länge det finns folk som vill se på bilderna. Eftersom det är vårmarknad i Markaryd denna dag hoppas jag på många besökare.

Jag har valt att ge utställningen namnet nyfiken på naturen. Det är det jag är när jag är ute med kameran och jag hoppas att det kommer att synas på utställningen att jag är nyfiken.

Jag kommer också att ha en liten utställning till som jag döpt till, farväl Markaryd.

Tanken med denna delen är att få Markarydsborna att se sin by, men den är också ett farväl eftersom jag har flyttat till Ljunby och kommer att ha ett nytt arbete där till hösten.

Kommentera

