Inspirerad av Kakemono!


 

Jag läste ett blogginlägg av Åke tidigare och blev inspirerad av några bilder som Åke gjort.
Därför gick jag ut med kameran idag för att försöka mig på det som kallas Kakemono, blev kanske inte helt rätt men detta är min lilla tolkning.
Håll till godo.

One thought on “Inspirerad av Kakemono!

  1. Tackar för länkningen! Din tolkning som du visar här är riktigt bra tycker jag! Vad som är rätt avgör du och det är då det blir bäst, oftast. ;)
    Fler bilder framöver hoppas jag!

Kommentera

