Happy face!


Kanske inte ser så jätte glad ut men skenet bedrar.
Nu i helgen var jag på Vårgårda naturfotofestival och det var kanon.
Många bra bildvisningar och många bra bildutställningar.
Fick mycket inspiration så jag var tvungen att ge mig ut med kameran med en gång jag kom hem. Hittade en övergiven och före detta husvagn som du ser en bit av här.

Jag fick en kick att gå vidare med mitt fotograferande.
Så ni som var där, tack ska ni ha för en härlig helg.
Till er som inte var med säger jag bara, se till att åka dit nästa år.
Vänligen
Mikael

One thought on “Happy face!

  1. Kanske kommer jag nästa år…om jag nu har nått där att göra! :)
    Bra att du är nöjd och bilden du levererar är alla tiders!
    Morgan

Kommentera

