20100725/Mobilder

image

image

Någon frågade, varför lägger du upp dessa bilder? Mitt svar får bli, för att jag vill! Jag behöver träna på bildkommunikation, är ett annat svar! Jag tycker det är roligt, är ett annat svar! Vill du får du gärna kommentera bilderna, skriv vad du tycker. Tycker du om, skriv det. Tycker du inte om, så skriv det. Jag tar gärna kritik bara den är ärlig. Du får gärna skriva hur du upplever bilderna, känner du inget för dom skriv gärna det. Är det så att du känner avsky eller förakt skriv det. Som sagt jag tar gärna kritik bara den är ärlig. Vill du inte skriva något så känn dig fri att bara titta det är lugnt. Vänligen Karlund

2 thoughts on “20100725/Mobilder

  1. Jag gillar den lite vemodiga tonen i bilderna, kanske är det färgnyansen som gör det, ramarna ger också ett visst intryck ,ser ut som bilder från tider som flytt, de två sista tycker jag är fina öppna bilder som man blir lite nyfiken på och vill veta mer om

    • Tack Bente!
      Jag känner också för nyansen och formatet på bilderna och tror att det tilltalar mig(oss) som är kommna lite till åren.
      Du får själv lägga in svaren på de två bilderna.
      Vänligen
      Mikael

Kommentera

