Morgonfotografering.

Klockan ringer redan 02:30 jag skuttar glatt upp ur sängen med ett leende på läpparna. LoL.

Tänkte att jag skulle få se några Älgar och visst jag fick se en, klockan 03:10 men då var det inte läge att fota vill jag lova. Sedan blev det ingen älg mer denna tidiga morgon, men jag gav mig inte utan jag fortsatte i nästan 4 timmar att söka.
Några rådjur fick jag se på avstånd och fick några halvbra bilder.

Men denna årstiden bjuder ju på så mycket mer så jag fastnade för några tistlar som växte ut med vägkanten, lite trött var jag så jag gick inte ur bilen och fick därför inte med hela växten. Men jag får försöka igen när jag är lite mer morgonpigg.

3 thoughts on “Morgonfotografering.

  1. Det var något nytt med blombilder från bilen, nästan så det skulle passa mig också. :)
    Du får gå och lägga dig lite tidigare så är du inte så trött på mornarna. :)

    Vänligen Mats

Kommentera

