Beskuren och uppskärpt!

Jag känner mig lika beskuren och uppskärpt som denna bild, som är ungefär en fjärdedel av originalet.

Jag vaknar med 39°C och känner mig helt slut det är dag nummer 3 nu med samma underbara start, inget kul.

För engångskull är det sol ute och några riktigt fina dagar och det enda jag känner ar att SLÄCK LAMPAN jag får ont i huvudet.

Att jag känner mig uppskärpt beror på alla Alvedon och Ibumutin jag petar i mig. Ett falsarium av välmående men ack så nödvändigt.

Ha en bra dag :

Mikael

2 thoughts on “Beskuren och uppskärpt!

Kommentera

