Dax för årets vinterutmaning!

Jag kommer med en liten utmaning nu i denna kalla period.

Att mata småfåglar när vintern har naturen i ett järngrepp är det ingen som har något imot.

Ibland så undrar jag dock vilken art det är!

Min utmaning till dig är att visa en bild på ”din egen art”!

Det behöver inte vare en från ditt fågelbord, det kan vara från besöket i byns fågeldamm eller mötet i skogen med den enbente älgen?

Publicera den nya arten på din blogg och länka till min blogg. Så kommer vi att, misstänker jag många nya arter.

2 thoughts on “Dax för årets vinterutmaning!

  1. Ping: En vinterutfordring « Fotoboksen

  2. Jeg ser at linken til innlegget mitt allerede har kommet. Så slipper jeg å legge den inn her.
    Så artig med en slik utfordring, og spesielt for meg som er så glad i å fotografere fugler.

    Det er kanskje ikke så mange spennende arter jeg har ved foringsplassen min, men bare finværet melder seg har jeg planer om å besøke en annen foringsplass hvor jeg vet mange andre og mer spennende arter holder til.

    Antar det går an å komme med et innlegg til senere. ;)

Kommentera

