Reklam för Bildradion.

Jag måste få göra lite reklam för Göran Segeholms nya grepp att göra radio om fotografi.

Den nya kanalen Bildradion.se tycker jag riktigt mycket om, den ger lite nyheter och inte minst lite fotohistoria blandat med Görans tankar och funderingar.

Göran svarar själv på sin fråga: VARFÖR BILDRADIO!

”Genom bildradion vill jag förena mitt intresse för fotografisk bild med min förtjusning för radio. Jag vill att bildradion ska stimulera ditt bildtänk och kittla din nyfikenhet. För min personliga del är bildradion ett bra alibi för att få ägna tid åt spännande frågeställningar.”

Kommentera

