Någon har haft kul!

Efter att ha tillbringat några underbara nyårsdagar på Öland, kommer vi hem till detta.

Jag hoppas dom hade  kul!

One thought on “Någon har haft kul!

  1. De hade säkert riktigt roligt åt det, kommer ihåg min egen barndom när jag ser detta. Tyvärr så kommer jag ihåg även när man åkte dit för att man hade gjort detta, och det var inte roligt alls. Så i vuxen ålder så förstår jag varför farsan blev så arg när den brevlådan åkte i luften. Förbjuda smällare är vad som borde göras, om inget annat så hade Flexi blivit glad om det förbjöds.
    Vänligen Mats

Kommentera

