Upplyftande utsikter!

Jag har något som kallas för karpaltunnelsyndrom.

Det innebär att några av mina fingrar domnar i mellanåt, framförallt nattetid och när det är kallt, jag tappar också lite styrka i händerna.

Jag har under några månader provat med handstöd för att minska domningarna men detta har inte hjälpt tillräckligt så nu är jag uppsatt för operation. Så det är bara att vänta på kallelsen.

Eftersom jag har sammaproblem så kommer jag att opereera båda händerna, hoppas det blir vid olika tillfällen.

Bilden är från ett undersökningsrum på Ljungby lassaret, det som också fanns i rummet men saknas på bilden är två stolar och ett armstöd.
One thought on “Upplyftande utsikter!

  1. Jeg håper virkelig at du vil bli kvitt plagene etter operasjonene.. og at du ikke blir for lenge borte. Ønsker deg masse lykke til!!

Kommentera

