Längtar tillbaks!

Hej igen!

Det var ett tag sedan nu.

Jag har haft mycket att stå i nu i sommar och skolan har precis börjat och eleverna väller in.

Arbetet tar en massa kraft just nu.

Jag har kommit hem från Öland och hunnit med en vända ner igenom Frankrike med frugan.

Min son har konfirmerats, och fick vara med om ett konfirmationsläger i Tanzania.

När jag nu sitter och går igenom bilder så hittar jag bilder från Kenya, ett land som jag hade förmånen att få besöka i vintras, jag vill dit igen.

Jag längtar också tillbaks till bloggandet, jag behöver en ventil i bland där jag kan dela med mig av funderingar och inte minst bilder.

Kul att ses igen

Karlund

3 thoughts on “Längtar tillbaks!

  1. Jag kan förstå det efter att ha tittat på din fantastiskt fina bild. Något Afrika har det för egen del inte blivit nyligen (eller rättare sagt aldrig). Men det går ju lika bra med Småland. ;)
    /Tomas

Kommentera

