Jag kan inte låta bli den!

2 thoughts on “Jag kan inte låta bli den!

  1. Fantastisk skärpa! Spännande bild, man bara väntar på att det sista fröet ska lämna basen. Bra mycket bra detta tycker jag!
    Morgan

  2. Jeg har lett og lett i flere somre etter en løvetann med bare ett frø igjen på toppen av hodet, uten å finne den. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har forsøkt å nappe bort de andre frøene, men hver gang har det siste også falt av. Typisk, ikke sant!
    Som du forstår har jeg veldig sans for et slikt bilde som dette, og ditt er lekkert! Kanskje finner jeg den rette løvetannen denne sommeren. ;)

Kommentera

