Svar:NEJ!

Kryper ner mellan lakanen och lägger mig till rätta, släcker lampan och börjar slappna av.
Efter en stund börjar tankarna snurra runt det som har hänt under dagen. Efter att ha klarat av dagens bravader börjar tankarna gå över till vad som kommer att hända i morgon med olika möten och en massa måsten. När sedan sömnen börjar krypa närmare så börjar tankarna kretsa runt mitt fotograferande och hur jag ska utvecklas och några spridda tankar runt min blogg och jag kommer på ett tema som jag vill skriva om.

Sedan infinner sig sömnen och jag vaknar efter ca 8 timmar upp och börjar min dag med en massa möten och måsten. Men vad vad det jag skulle skriva i bloggen?
Det enda jag minns var att jag lovade mig själv var att lägga en anteckningsbok vid sängen. Tror du att det ligger något block på mitt nattduksbord nu? Svar:__________? (se ovan)

One thought on “Svar:NEJ!

  1. Du behöver inte ha så stora krav på vad du ska skriva här Mikael låt oss istället få njuta av dina bilder det räcker gott. Skriv när och vad du vill….
    Vilken fantastisk bild du visar här tänk vad naturens alla djur är spännande på närmare håll.
    Morgan

Kommentera

