Söndag igen!

Det har inte blivit mycket skrivet här den senaste tiden vilket beror på flera saker.

Jag har hållit på med ett bildspel under den senaste veckan, det är inte bara bilder som ska plockas ut, det gäller ju att lära sig lite om tekniken och hur vill jag presentera mina bilder på duken. Ska jag visa bilen över hela duken eller ska jag arbeta med en ram runt bilderna. Det finns mycket att ta hänsyn till när man ska visa upp sig och sina bilder, inte minst vad ska man prata om eller ska man bara lägga på musik och låta det bli en ”go” kombination.

Mitt i detta så håller min dator på att haverera och vägrar att starta eller så hänger den sig och jag får avbryta mitt arbete en stund.

En annan anledning till bristen på inlägg här på min blogg är att jag inte har haft så mycket att skriva om, men hoppas att det kommer igång nu.

Föresten, besöket på Malmö operan var en upplevelse ut över det vanliga Ola Salo var grym, men ”Judas rockade fett”. Ska jag ge ”getingar” eller liknande så blir det 5 stycken utan tvekan.

3 thoughts on “Söndag igen!

  1. Det låter som ett spännande projekt med bildspel och jag är säker på att det kommer bli mycket givande. Kanske kan du göra ett inlägg och berätta om hur du går tillväga typ vilket program osv du använder. Även vilken typ av bilder du tänker bjuda på, tema osv…Hursomhelst lycka till!
    Morgan

Kommentera

