Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Jonny.

REGLER

  1. Länka till den som utmanade dig.
  2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
  3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
  4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

MINA SANNINGAR

  1. Jag använder helst inte slips.
  2. Jag slarvar med användandet av stativ vid fotograferande.
  3. Jag står hellre bakom kameran en framför.
  4. Jag älskar Pingu, den lilla pingvinen av lera.
  5. Jag tillbringar för mycket tid framför datorn.
  6. Jag dricker för mycket kaffe.
  7. Jag älskar mat för mycket, vilket syns på min figur.

Jag vill utmana:(Tycker att sju är för många och nöjer mig med tre)

Stejo

Per

Lollo

2 thoughts on “Utmaning!

  1. Ping: Karlunds utmaning « Per Lissel

Kommentera

