NR:101

För er som är lite nyfikna kan jag berätta att det löst sig med kamera, jag köpte en ny i går! :)

Med lite stöd från min Mor(många tack Morsan) och från försäkringsbolaget så gick det att lösa.

Jag hade inte varit så bekymrad eller haft så bråttom med nyanskaffning om det inte var för att jag ska åka på semester i morgon. Jag kommer de närmaste två veckorna att befinna mig i Kenya tillsammans med släktingar. Vi kommer att göra en safaritripp i ungefär en vecka och sista veckan kommer vi att tillbringa på ett hotell i Mombasa.

Jag vet inte om det kommer att bli några inlägg här, men jag ska försöka att lämna någon liten rapport om jag får tillfälle.

Så ni får klara er utan mig ett tag, vilket jag tror att ni klarar alldeles utmärkt.

Vänligen

Karlund

3 thoughts on “NR:101

  1. Härligt att det löste sig! Det låter som en underbar resa och det vore inte dumt att befinna sig på en varmare plats just nu. Men även ett vintrigt Sverige är vackert tycker jag…-Trevlig resa!
    Morgan

Kommentera

