Vad önskar du dig?

 

Vad önskar du dig i Julklapp!

Jag har funderat lite på vad jag verkligen skulle vilja hitta i min julklapp idag.

Visst skulle jag vilja ha ett 300/2,8 eller en Nikon D3x, men jag har kommit fram till att dessa saker väger för mycket och saknar ändå några små finesser.

En annan avgörande sak är priset jag tror inte att någon av mina vänner eller någon i familjen skulle vilja offra så mycket pengar på mig.

Nej, jag nöjer mig med en liten sak, som knappt skulle väga något.

Jag har nämnt det tidigare här i bloggen, jag skull vilja ha ett digitalt inbyggt Cirkulärt polarisationsfilter.

Tänk dig att slippa putsandet och blåsandet och det skulle vara en sak mindre att hålla ordning på. 

Vad skulle du själv vilja hitta i din klapp i dag?

Hoppas din önskan blir uppfylld.

 God Jul

Önskar

Karlund

3 thoughts on “Vad önskar du dig?

  1. Jag har fått det jag önskat :) Bl a såna där gummiöverdrag med nubbar under som fungerar hur bra som helst på isigt underlag. Nu kan jag springa utan att vara orolig att dratta på ändan.

    God fortsättning och ett Gott Nytt (foto)År!

    //M

Kommentera

