Rena natta!

Jag har köpt en ny kamera, en Nikon D90, jag är mycket imponerad över bildkvalitén.

Jag har provat kameran i lite mera en 1 vecka nu och är mycket nöjd.

Idag var jag inne i byn och tog några bilder på frihand (stöd mot en skylt) och fick bland annat denna bild. Det enda jag gjort i photoshop är att lägga på lite oskarp mask.

Klicka på bilden så kommer den i en större variant.

Lite värden:

ISO 1600

f/8

1/15

Känner att jag gjorde helt rätt som köpte denna kamera och använder min D80 som andrakamera.

One thought on “Rena natta!

  1. Härligt att höra du är nöjd! Själv dröjer det nog ett tag tills jag byter kamera. Min är inte ny men jag är nöjd med den så den får hänga med ett tag till. Du visar en ljuvlig bild här, persoligen är jag ju ganska svag för kvällsbilder och denna är verkligen fin.
    Morgan

Kommentera

