Bilden.

Ibland när jag har hittat ett motiv så känns det som om någonting är i vägen och jag lyckas inte med att göra den bilden jag vill. Men med åren så har jag kommit på att om det är något i vägen så får jag väl utnyttja det. Vilket har gjort att jag idag har utvidgat mitt fotografiska seende när det gäller att hitta motiv och kunna göra bra bilder. Jag känner att detta har gjort mig till en bättre fotograf och att jag gör bilder idag som för bara, 1 år sedan vore omöjligt.

Bilden föreställer Getesjön i Markaryd 2008

2 thoughts on “Bilden.

  1. Jättevacker bild! Det är roligt att höra att du känner att du blivit en bättre fotograf, jag gillar dina bilder och som jag sagt innan så känns det lite som du och jag har samma stil på fotograferingen. -Kanon!
    Morgan

Kommentera

