Kom ihåg!

Det är mycket information man ska hålla i huvudet, men det verkar som om det blir fullt ibland. Idag missade jag en datautbildning, troligen för att jag valde att lägga in informationen på skolans eminenta kalender som finns i e-post programmet. Inte hjälpte det, och det beror nog främst på att jag enbart litade på tekniken. Min dator havererade i måndags och är nu inlämnad till IT- supporten på kommunen.

Jag hade inte skrivit ner det i min almanack så eftersom jag inte hade en dator så fanns inte kursen.

Nästa gång skall jag skriva det på kalendern på mitt skrivbord.

One thought on “Kom ihåg!

Kommentera

