Tittut!

Som jag tidigare nämnt så lämnar jag av min son till golfträning en gång per vecka och att jag själv vid dessa tillfällen letar upp olika platser där det verkar lovande att fotografera.

I dag återkom jag till en plats där jag tidigare träffat på en gråhäger och hade turen att få återse den. Jag kunde följa hägern i ca 1 timma utan att den verkade ta större notis om mig. Här tittar den fram bakom ett stenblock ungefär 3-4meter framför mig och stod stilla där i någon minut medan jag fick chans att ta några bilder. En härlig känsla.

5 thoughts on “Tittut!

  1. Oj, oj vilket kort!
    Absolut fantastiskt, verkligen en fågelbild som heter duga du fått till. Det måste ha varit en härlig känsla att få beskåda en sån här vacker fågel på så nära håll.
    Morgan

  2. Kul bild. Absolut inte perfekt, och därför mycket roligare än de litet renare bilderna. I mina ögon en tjiiitbra bild. Jag gillar humorn i den, glimten i ögat hos fotografen.

Kommentera

