Lite mera om, spara bilder.

En liten fortsättning till på mitt inlägg Spara Bilder.

 

Att få en havererad hårddisk på Öland kanske inte är det värsta som kan hända eftersom jag kan åka och köpa flera minneskort om jag vill fortsätta fotografera.

Frågan är hur jag skall göra när jag i januari åker till Kenya för en veckas safari.

Skall jag ha med minneskort för en hel vecka eller tanka över till en bärbar hårddisk som kanske havererar. Eller skaffa en bärbar dator och lägga in bilderna på både datorn och den bärbara hårddisken.

Bilden är från Svarteberga på Öland

Kommentera

