Insekter och andra tankar.

Hej !
Jag älskar att fotografera och jag har en liten förkärlek för småkryp som tex humlor. Jag har försökt hela våren och sommaren att få bra bilder på humlor men känner att jag inte riktigt kommer hela vägen. Jag har varit lite restriktiv med att använda blixt men inser att det är något jag måste börja utnyttja lite mera.

 

Jag känner att jag ofta får arbeta med att bryta Tabun och då mina egna Tabun, jag kan inte lägga det på någon annan utan det handlar att jag måste bryta mönster.

Jag tycker tex att man inte skall använda blixt i naturfoton, men jag vet inte varför.

Det finns flera sådana exempel som jag inte skal tråka er med här, men jag måste arbeta vidare med detta.

Kommentera

