Minnen!

Bilden påminner mig om min barndoms Ö, där jag som 5åring sprang omkring vid vattenbrynet och lekte. Bilden påminner mig om när jag som tonåring började fotografera, jag gjorde suddiga bilder eftersom jag inte hade något stativ. Den på minner mig om stormarna jag upplevt på min barndoms Ö. Den påminner mig om dagar jag suttit vid vattenbrynet och funderat över livet. Den påminner mig om dagar jag bara suttit och fiskat vid havet.

 

Jag är uppväxt med stora öppna vyer, idag bor jag i ett område med mycket skog och jag kan sakna att sitta vid havet och bara vara. Jag klarar inte av att sitta i skogen och bara vara, det är inte jag.

Därför tog jag hjälp av skogen för att göra denna bild, som enbart består av träd.

Minnen!

Kommentera

